Pagina's

15.8.13

OUTFIT: TOMORROW CAN WAIT

Terwijl ik alle nieuwe September nummers lees (lees: eerst doorbladeren naar de fotoshoots) realiseer ik me iets. Ik wil ontzettend veel nieuwe kleren, want alles ziet er zo ontzettend goed uit. Vooral een destroyed spijkerbroek, omdat die perfect zal passen in het sfeertje van aankomende herfst en winter. Verder een paar goede boots en misschien nog een paar overhemden, omdat ik hier nooit genoeg van kan krijgen. 

Maar na dit al deze wensen, besef ik mij dat eenvoud belangrijk is. Ook al weet ik dat de fashionindustrie in een snelvaart trein voorbij raast moeten we niet vergeten van elkaar en met elkaar te genieten.

En ja dit is leuker met een hele nieuwe garderobe.. outfit bedoel ik natuurlijk!

Zonnebril RAY BAN // T-shirt  PRIMARK // Shorts H&M //  Schoenen TOPMAN // Camera by LOMOGRAPHY.COM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for your comment! We read all of them and really appreciate it!