Pagina's

10.8.13

FASHION: IN MIJN (HUT)KOFFER

Natuurlijk was er meer in mijn koffer, maar de meest belangrijke dingen op een zomervakantie zijn natuurlijk je zonnebrillen, schoenen en een toffe tas voor het meeslepen van al die spullen naar de strandfeestjes. 

New Balance, ik vind ze tof! Mijn rode zijn een handige oplossing voor een eenvoudige outfit, maar zijn ook echt heel lekker als dat feestje net iets verder is dan je dacht. 
Wat ook in mijn 'toffe-lijstje' staat, zijn mijn zonnebrillen van H&M en Ray Ban. Simpel en een lekker zittend montuur. 

Maar eigenlijk gaat er niets boven het lopen van je blote voeten in het zand om een ultimate summerfeelin' te krijgen. 

Schoenen NEW BALANCE & VIAGO & GAASTRA // Zonnebrillen RAY BAN & UNKNOWN & H&M //  Tas van de Grazia Bloggersevent 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for your comment! We read all of them and really appreciate it!