Pagina's

1.7.13

FASHION: ALLA KUZMYK




Twee weken geleden kreeg ik de kans op om een modeshow te lopen. Hiervoor was ik geboekt met vijf andere jongen van mijn modellenbureau. Én deze show was niet zomaar ergens, nee deze was in Paradiso Amsterdam!

Zo liep ik voor Alla Kuzmyk, modestudent aan de Gerrit Rietveld Academie, wat één van de beste kunstacademies is in Nederland. Het thema van Alla was Stenciled by Communism, wat inhield dat 'we moesten lopen of we gehersenspoeld waren, maar met een sterke ziel'.

Mijn outfit was te gek! Het was helemaal gemaakt van douchegordijn (én dat is warm!), maar zag er echt heel tof uit en dat is wat telt. Verder was mijn outfit wit (+1), compleet wit.
Ik vond de show te gek om te lopen, dus thank you Alla!

Je kan de show van Alla Kuzmyk zien vanaf 27:46

Foto's bij Team Peter Stigter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for your comment! We read all of them and really appreciate it!